/
HE
/
EN

    שרית פרידמן-שנער

    הסטודיו שלי מתמחה בתכנון ועיצוב פנים, ליווי פרויקטים ופיקוח. אני רואה בפרויקטים שאני מבצעת שליחות אמיתית, באחריותי להגשים את חלומתיהם של לקוחותיי- וביחד איתם לעצב את ביתם.

      שנתקשר אליכם? השאירו שם וטלפון

      הסטודיו שלי מתמחה בתכנון ועיצוב פנים, ליווי פרויקטים ופיקוח. אני רואה בפרויקטים שאני מבצעת שליחות אמיתית, באחריותי להגשים את חלומתיהם של לקוחותיי- וביחד איתם לעצב את ביתם. שכן אני מאמינה שלעיצוב ותכנון נכון של החללים בהם אנו שוהים במרבית שעות היום, יש השפעה מהותית על חיינו.

      מספר נקודות המנחות את עבודתי:
      ביצוע פרויקט מקצה לקצה- דרכי עם לקוחותיי מתחילה עוד בשלבי רכישת הנכס ועד לשלב שבו הנכס הופך לבית.
      בנוסף לכישוריי כמתכננת ומעצבת פנים, אני מציעה גם שירות של פיקוח מלא על כלל העבודות הנדרשות על מנת להשלים את האכלוס עד תומו. בכל חלל, אני נותנת דגש על עיצוב, פונקציונאליות ופרקטיות ודואגת להשלמת כל האלמנטים והפרטים הקטנים ביותר.

      תקציב הלקוח- אחת הנקודות החשובות והקריטיות לשביעות רצון הלקוח הינה עמידה בתקציב. כבר בתחילת הפרויקט אני מבצעת כתב כמויות מפורט, ותכנון המאפשר תיאום ציפיות מלא מול הלקוח, ובכך דואגת למינימום "הפתעות" בהמשך.
      טעמו העצובי של הלקוח- בעבודתי אני שמה דגש על הכרת הלקוח, הקשבה לצרכיו, רצונותיו וסגנונו האישי ותופרת את התכנון שלי במיוחד עבורו.

      תקשורת-הקשר ושיתוף הפעולה עם הלקוח,הקשבה ושיקוף צרכיו ורצונותיו, היא הדרך שאני דוגלת בה, והיא זו שהופכת את הבניה או השיפוץ לתהליך מהנה שבסופו הגשמת חלום.
      חסכון – במהלך השנים צברתי רשימת ספקים מצויינים אשר מסוגלים לא רק להעניק את איכות התוצרים הטובה ביותר ואת השירות הטוב ביותר אלא גם את המחירים הטובים ביותר.
      כל פרויקט עבורי הוא עולם ומלואו, וכל לקוח חדש הוא התחלה של מסע מרתק, אשמח לצאת גם איתכם למסע…